Η βιωσιμότητα στα Pampers!

Πιστεύουμε ότι μαζί, κάνουμε τον κόσμο των μωρών καλύτερο. Για πάνω από 50 χρόνια, φροντίζουμε για την ευτυχισμένη και υγιή ανάπτυξη των μωρών σε όλο τον κόσμο, παρέχοντας ασφαλή προϊόντα υψηλής ποιότητας που εκατομμύρια γονείς, φροντιστές, επαγγελματίες στο χώρο της υγείας και κοινότητες, εμπιστεύονται κάθε μέρα.

Καταλαβαίνουμε ότι πολλοί γονείς προβληματίζονται για το πώς οι πάνες και τα μωρομάντηλα μιας χρήσης μπορούν να συνδυαστούν με την ανάγκη για έναν βιώσιμο τρόπο ζωής. Οι γονείς με περιβαλλοντική συνείδηση δεν σκέφτονται μόνο για την επόμενη αλλαγή πάνας αλλά παράλληλα νοιάζονται και για το συνολικό περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Γονιός και παιδί κρατάνε χώμα στα χέρια τους

Η πορεία των Pampers

Στα Pampers μοιραζόμαστε την πεποίθηση ότι οι γονείς δεν θα έπρεπε να επιλέγουν ανάμεσα στο τι είναι καλό για το μωρό τους και στο τι είναι καλό για τον πλανήτη. Δεσμευόμαστε λοιπόν να δράσουμε από τη μεριά μας ώστε να μειώσουμε την «επιβάρυνση» στο περιβάλλον, κάνοντας παράλληλα τον κόσμο για τα μωρά, καλύτερο. Δεν μπορούμε όμως να το κάνουμε μόνοι μας -γι' αυτό δεχόμαστε τις προκλήσεις του κόσμου με συμμάχους την επιστήμη, την καινοτομία και τη συνεργασία, πάντα με έμπνευση την αγάπη που οι γονείς έχουν για τα μωρά τους.

Ήδη προσπαθούμε να βρούμε τρόπους για να μειώσουμε τα επίπεδα άνθρακα και αποβλήτων ώστε να συμβάλουμε σε ένα πιο λαμπρό μέλλον για τα μωρά και τον πλανήτη τους. Θέτουμε παγκόσμιους στόχους που ονομάζουμε Μεγάλες Πράξεις Αγάπης και που αντικατοπτρίζουν τις φιλοδοξίες μας για το 2030.

Ανεμογεννήτρια

Οι φιλοδοξίες μας για το 2030

Οι Μεγάλες Πράξεις Αγάπης των Pampers – Οι φιλοδοξίες μας για το 2030: Αυτοί είναι οι στόχοι που έχουμε θέσει για την δεκαετία που διανύουμε, σε παγκόσμια κλίμακα.

Αγάπη για κάθε μωρό

Δεσμευόμαστε να παρέχουμε σε κάθε μωράκι, ένα ασφαλές, υγιές και ευτυχισμένο ξεκίνημα στη ζωή.

Πρωταρχικός Στόχος: Να συνεχίσουμε να παρέχουμε ασφαλή προϊόντα υψηλής ποιότητας και να προωθούμε τη διαφάνεια στα συστατικά μας, εξασφαλίζοντας παράλληλα την αξιόπιστη απόδοση.

Αγάπη για κάθε μωρό

Βοηθάμε τα πρόωρα μωράκια να έχουν το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα στη ζωή τους, παρέχοντας υποστήριξη[1] σε εκείνα, στους γονείς τους και στους ειδικούς για νεογνά.

Αγάπη για χαμηλότερο επίπεδο άνθρακα

Είμαστε αποφασισμένοι να δράσουμε για την κλιματική αλλαγή μέσα από το σχέδιό μας «Net Zero GHG emissions by 2040 Ambition/Στόχος για Καθαρές Μηδενικές εκπομπές GHG έως το 2040».

Πρωταρχικός Στόχος: Να συμβάλουμε έμπρακτα στον στόχο της εταιρίας μας να μειώσει τις εκπομπές στις δραστηριότητές μας κατά 50% και στην εφοδιαστική μας αλυσίδα κατά 40%[2].

Αγάπη για χαμηλότερο επίπεδο άνθρακα

Στοχεύουμε σε ένα ποσοστό 50% βιώσιμων και/ή βιολογικής βάσης, ανακυκλωμένων και ανανεώσιμων υλικών στις πάνες και τα μωρομάντηλά μας. Συνεχίζουμε να μειώνουμε τη χρήση πλαστικών με βάση το παρθένο πετρέλαιο στις συσκευασίες μας, κατά 50%[3].

Αγάπη για λιγότερα απόβλητα

Δεσμευόμαστε να μειώσουμε τα απόβλητα από τις πάνες μέσα από καινοτομίες, εκπαιδευτικά προγράμματα και συνεργασίες.

Πρωταρχικός Στόχος: Να επενδύσουμε $10 εκατομμύρια σε συνεργασίες και συνασπισμούς ώστε να συμβάλουμε στην εύρεση λύσεων κυκλικής οικονομίας για τα απόβλητα από τις πάνες. Κι έτσι να μοιραστούμε τις γνώσεις μας ώστε να επιταχύνουμε τις διαδικασίες προς λιγότερα απόβλητα.

Αγάπη για λιγότερα απόβλητα

Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε καινοτομίες που μειώνουν τη χρήση υλικών κατά το χρονικό διάστημα που το μωρό φοράει πάνες[4]. Παρέχουμε εκπαίδευση ώστε να ενθαρρύνουμε τους γονείς να χρησιμοποιούν και να απορρίπτουν τις πάνες και τα μωρομάντηλα, με υπευθυνότητα.

[1] Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με τη δράση μας για τα πρόωρα μωράκια στην ιστοσελίδα μας. [2] Στόχοι πεδίου 1 και 2 από βάση αναφοράς του 2010, στόχος πεδίου 3 από βάση αναφοράς του 2020. Οι στόχοι μας πεδίου 3 2030, που υποβλήθηκαν στην SBTI για έγκριση, είναι οι εξής: / Μείωση των εκπομπών της εφοδιαστικής αλυσίδας από κατηγορίες προτεραιότητας κατά 40% ανά μονάδα παραγωγής έως το 2030. Οι κατηγορίες προτεραιότητας της P&G αντιπροσωπεύουν πάνω από το 90% των εκπομπών της αλυσίδας εφοδιασμού της P&G. Μείωση της παγκόσμιας έντασης των εκπομπών τελικών προϊόντων κατά 50% έως το 2030. [3] Βάση αναφοράς το 2017. [4] Όπου η επιστήμη μάς υποδεικνύει ότι μπορούμε να έχουμε τις μεγαλύτερες μειώσεις στον περιβαλλοντικό αντίκτυπο των προϊόντων μας. [5] Όπου υπάρχουν οι εγκαταστάσεις.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Γιατί Pampers

Συγκατάθεση στη χρήση cookies