Week 05 pregnancy

Το μωρό σας την 5η εβδομάδα εγκυμοσύνης.

Ο πλακούντας και ο αρχέγονος ομφάλιος λώρος ήδη λειτουργούν για να διοχετεύσουν τις βασικές θρεπτικές ουσίες από το σώμα σας στο έμβρυο. Το οξυγόνο, τα αμινοξέα, τα λίπη και τα σάκχαρα παίζουν ρόλο ζωτικής σημασίας.

Η βασική δομή της εμβρυικής ράχης.

Ένα από τα στρώματα των εξειδικευμένων κυττάρων μετατρέπεται σε νευρικό σωλήνα, ο οποίος θα αποτελέσει τη σπονδυλική στήλη και τον εγκέφαλο. Ένας ανεπαρκώς διαμορφωμένος νευρικός σωλήνας μπορεί να οδηγήσει σε δισχιδή ράχη, μια συγγενή ανωμαλία κατά την οποία δεν κλείνει πλήρως ο νωτιαίος μυελός. Η λήψη τουλάχιστον 400 μικρογραμμαρίων φολικού οξέος καθημερινά, είναι η καλύτερη ασπίδα προστασίας για τις γενετικές ανωμαλίες που σχετίζονται με το νωτιαίο μυελό.

ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ

Υπολογιστής Ημερομηνίας Τοκετού

Ετοιμαστείτε για τον ερχομό του μωρού σας μαθαίνοντας την εκτιμώμενη ημερομηνία τοκετού σας.

Επιλέξτε τη μέθοδό σας:

Πείτε μας λίγα περισσότερα:

//
Παρακαλούμε επιλέξτε μία ημερομηνία

1η μέρα της τελευταίας μου περιόδου

//
Παρακαλούμε επιλέξτε μία ημερομηνία

Υπολογιστής Ημερομηνίας Τοκετού

Η εκτιμώμενη* ημερομηνία τοκετού είναι
Συγχαρητήρια! Είστε
*Αυτό το αποτέλεσμα είναι μόνο μία εκτίμηση. Το μωρό θα έρθει όταν είναι έτοιμο. Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για να προσδιορίσει την τελική ημερομηνία τοκετού.

Η δημιουργία της καρδιάς.

Η καρδιά τώρα είναι ένας ενιαίος σωλήνας με ασυντόνιστους χτύπους, οι οποίοι, όσο περνούν οι εβδομάδες, θα γίνονται πιο ρυθμικοί.

Μέγεθος εμβρύου.

Το έμβρυο είναι 2 με 3 χιλιοστά, όσο περίπου το μέγεθος ενός μικρού κουκουτσιού από ένα πορτοκάλι.

Η εγκυμοσύνη σας την 5η εβδομάδα.

Ένας ωκεανός συναισθημάτων. Μπορεί να είστε ενθουσιασμένη για την εγκυμοσύνη σας, να αγχώνεστε εάν όλα θα πάνε καλά, να ανησυχείτε ή να νιώθετε αβέβαιη για τον εαυτό σας ως μέλλουσα μητέρα. Όλα αυτά τα συναισθήματα είναι απολύτως φυσιολογικά.

Φροντίστε τον εαυτό σας.

Οι κοιλιακές κράμπες όπως της περιόδου και οι πόνοι χαμηλά στη μέση είναι συνήθεις σε αυτό το στάδιο. Ξεκουραστείτε με ένα ζεστό μπάνιο, ακούστε χαλαρωτική μουσική ή απολαύστε έναν υπνάκο. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, είναι ό,τι καλύτερο για το μωρό σας να διακόψετε βλαβερές συνήθειες όπως το κάπνισμα, η κατανάλωση αλκοόλ και η χρήση ναρκωτικών.