Προετοιμασία για την εγκυμοσύνη: 3 βήματα για να παραμείνετε υγιείς

Προετοιμασία για την εγκυμοσύνη: 3 βήματα για να παραμείνετε υγιείς

Προετοιμασία για την Εγκυμοσύνη. Μπορεί να έχετε αρχίσει να σκέφτεστε την απόκτηση του πρώτου σας μωρού ή πώς θα ήταν αν είχατε άλλο ένα μωρό μέσα στο σπίτι. Τα βήματα που θα ακολουθήσετε τώρα θα προστατέψουν την υγεία σας, καθώς και του αγέννητου μωρού σας, όταν κι αν αποφασίσετε να μείνετε έγκυος.


Βήμα Πρώτο: Παίρνετε πολυβιταμίνες. Καλό θα ήταν να παίρνετε πολυβιταμίνες που περιέχουν 400 mcg φολικού οξέος. Το φολικό οξύ ανήκει στην ομάδα των βιταμινών Β και είναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη του εμβρύου. Είναι καλό να παίρνετε αρκετό φολικό οξύ, ακόμα και πριν μείνετε έγκυος, είτε μέσω των πολυβιταμινών είτε σε ειδικό σκεύασμα.


Βήμα Δεύτερο: Επισκεφτείτε το γιατρό σας. Κανονίστε μία επίσκεψη πριν από τη σύλληψη. Αν και δεν είστε ακόμα έγκυος, αυτή η επίσκεψη θα εστιάσει στη συνολική εικόνα της υγείας σας, σε θέματα που μπορεί να επηρεάσουν μια εγκυμοσύνη. Ο γιατρός μπορεί να ελέγξει αν είστε εμβολιασμένη για την ιλαρά και τον κοκκύτη. Επίσης, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής σας, ο γιατρός σας θα πρέπει να εξετάσει τα φάρμακα που τυχόν παίρνετε τακτικά. Μπορεί να ρυθμίσει τις δόσεις ή ακόμα και να σας γράψει διαφορετικές φαρμακευτικές αγωγές, έχοντας υπόψη ότι μπορεί να μείνετε έγκυος. Ακόμα, μπορεί να πρέπει να εξεταστείτε για να διαπιστωθεί αν έχετε αναιμία ή προβλήματα με το θυρεοειδή σας, κάτι που μπορεί να σας προκαλεί κούραση την οποία αποδίδατε στη φροντίδα του παιδιού σας.


Βήμα Τρίτο: Επισκεφτείτε τον οδοντίατρό σας. Πολύπλοκες οδοντικές επεμβάσεις αυξάνουν τον κίνδυνο μόλυνσης σε μία εγκυμοσύνη, οπότε καθαρίστε και διορθώστε τα δόντια σας έτσι ώστε η στοματική σας υγεία να είναι στα καλύτερά της.


Αυτά τα τρία βήματα, καθώς και η τακτική άσκηση και η ισορροπημένη διατροφή, είναι ο καλύτερος τρόπος να προετοιμαστείτε για μία εγκυμοσύνη, είτε είναι σχεδιασμένη είτε όχι.


Μπορεί επίσης να σας αρέσει: