Τα προβλήματα ύπνου του μωρού σας: πώς να βάλετε το μικρό σας για ύπνο

Τα προβλήματα ύπνου του μωρού σας: πώς να βάλετε το μικρό σας για ύπνο


Λίγα παιδιά πάνε για ύπνο αμέσως και χωρίς δυσκολίες.


Σπάνια ένα παιδί κοιμάται στο κρεβάτι του μόνο του χωρίς ιδιαίτερη παρότρυνση και χωρίς να χρειάζεται να μάθει να τηρεί τους κανόνες.


Υπάρχουν μερικοί τρόποι να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα ύπνου του παιδιού σας. Διατηρήστε μια σύντομη ρουτίνα. Μια ρουτίνα κάτω από 30 λεπτά είναι ιδανική, διότι το ενθαρρύνει να πάει για ύπνο και να κοιμηθεί εύκολα. Αν η ρουτίνα διαρκεί περισσότερο ή γίνει πολύπλοκη, τα μωρά ξεσηκώνονται αντί να ηρεμούν.






Πώς να αντιμετωπίσετε το τίναγμα του κεφαλιού και το κούνημα του σώματος.


Τα μωρά χρησιμοποιούν ρυθμικές, επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές για να ηρεμήσουν τον εαυτό τους, ώστε να νυστάξουν και να κοιμηθούν ή κατά τη διάρκεια της νύχτας για να ξανακοιμηθούν. Είναι πολύ συνηθισμένο τον πρώτο χρόνο της ζωής τους. Επίσης, χτυπάν δυνατά για μερικά λεπτά μέχρι μισή ώρα ή και περισσότερο, αλλά είναι απίθανο να τραυματίσουν τον εαυτό τους.




Να τι μπορείτε να κάνετε για να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον πιο ήσυχο και άνετο.




Απομακρύνετε την κούνια από τον τοίχο.


Βάλτε προστατευτικά από καουτσούκ κάτω από τα πόδια της κούνιας, για να περιορίσετε τις κινήσεις και τους θορύβους.


Βάλτε ένα παχύ χαλί κάτω από την κούνια.


Τοποθετήστε ειδική επένδυση στο κρεβατάκι του.


Εξασφαλίστε ότι η επένδυση δε θα γλιστρήσει και θα παγιδεύσει το μικρό σας από κάτω ή θα χρησιμοποιηθεί σαν σκαμνάκι για να βγει έξω από την κούνια.


Σιγουρευτείτε ότι τα κορδόνια είναι λιγότερο από 15 εκατοστά.


Προσπαθήστε να μην μπαίνετε συνεχώς στο δωμάτιο, για να ελέγξετε αν είναι καλά. Η παρουσία σας μπορεί να ενισχύσει αυτή τη συμπεριφορά και θα τραβήξει περισσότερο την προσοχή, αντί να το ηρεμεί.


Εφιάλτες. Τα παιδιά έχουν την ικανότητα να ονειρεύονται αμέσως μόλις μαθαίνουν να μιλάνε. Τα μικρά παιδιά συνήθως δεν μπορούν να θυμηθούν τα όνειρά τους, ούτε καν αυτά που τα ξυπνάνε. Αν προσέξετε ότι το μωρό σας έχει συνεχείς εφιάλτες, ζητήστε από έναν επαγγελματία υγείας να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε την πηγή του άγχους.


Το άγχος του αποχωρισμού. Για ένα παιδί που αγχώνεται με τον αποχωρισμό ή κοιμάται με τους γονείς του για πολύ καιρό, μια καλή λύση είναι να βάλετε ένα στρώμα στο πάτωμα του δωματίου σας και ανταμείψτε το κάθε φορά που θα πηγαίνει όλο και πιο κοντά στο δικό του δωμάτιο.


Μπορεί επίσης να σας αρέσει: