Εκπαίδευση ύπνου: μια καλή ρουτίνα προετοιμασίας για τον ύπνο

Εκπαίδευση ύπνου: μια καλή ρουτίνα προετοιμασίας για τον ύπνο



Τα μωρά και τα μικρά παιδιά είναι πλάσματα που αγαπούν την επανάληψη κι έτσι απολαμβάνουν τη σταθερότητα μιας ρουτίνας. Η εκτέλεση των ίδιων απλών πραγμάτων, πριν από τον ύπνο κάθε νύχτα, σηματοδοτεί ότι τα πάντα είναι όπως πρέπει και ότι έχει έρθει η ώρα για ύπνο.


Ακολουθούν οι βασικότερες οδηγίες για μια εύκολη ρουτίνα πριν από τον ύπνο.



Η συνέπεια είναι καθοριστικής σημασίας.



Όταν ξεκινήσετε μια ρουτίνα ύπνου και την ακολουθείτε πιστά, τότε το παιδί θα την αναμένει. Προσπαθήστε να την περιορίσετε σε 30 λεπτά το πολύ έτσι ώστε να μπορεί να τη διαχειριστεί όποιος εμπλέκεται.



Κρατήστε τα πράγματα απλά.



Διατηρήστε τη ρουτίνα πριν από τον ύπνο απλή, ώστε να μπορεί να ακολουθηθεί ακόμα και όταν λείπετε από το σπίτι. Μπορείτε να συμπεριλάβετε ένα ζεστό μπάνιο, ένα παραμύθι, ένα νανούρισμα, να σκεπάσετε το παιδί σας και να το φιλήσετε για καληνύχτα.


Υπενθύμιση ότι ήρθε η ώρα για ύπνο.




Τα νήπια μπορεί να επωφεληθούν από μερικές υπενθυμίσεις ότι πλησιάζει η ώρα του ύπνου. Αιφνιδιάζοντάς τα ξαφνικά, γίνονται πιο απρόθυμα να εγκαταλείψουν το παιχνίδι.



Σβήστε τα φώτα.



Αυτό βοηθά το παιδί σας να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ ημέρας και νύχτας. Αν ξυπνήσει και είναι σκοτάδι, τότε είναι ακόμα νύχτα.


Να είστε ευέλικτοι.




Αν το παιδί σας είναι άρρωστο και θέλει άλλο ένα παραμύθι, μπορείτε να παρακάμψετε λίγο τους κανόνες. Απλά προσπαθήστε να μη χαλάσετε εντελώς το πρόγραμμα. Η ώρα του ύπνου είναι κάτι το ξεχωριστό και για τους δύο σας, γι’ αυτό απολαύστε το δέσιμο, το κούρνιασμα και τις αγκαλιές!


Μπορεί επίσης να σας αρέσει:

Πάνες

Pampers Active Fit Premium Protection

Μένει πιο στεγνή και δεν "κρεμάει"